Digital Performance Department van Essent

  • 0
Uitgelichte case

Slim datagebruik met programmatic DOOH gedurende lockdown

In december werd de harde lockdown uitgeroepen waardoor Essent voor de uitdaging kwam te staan: hoe kan de doelgroep nog steeds bereikt worden? Door de combinatie van data en Programmatic Digital Out-of-Home wist Essent ook tijdens de harde lockdown de doelgroep op een doeltreffende en efficiënte manier te bereiken.

Over Digital Performance Department van Essent

Digital Performance Department is het in-house digital team van Essent.

Identiteit

Improving Digital Performance

Missie

Improving Digital Performance Binnen de DPD zetten we ons iedere dag in om de online groei van onze merken te versnellen. Dit doen we door voortdurend te kijken naar de samenhang tussen digital analytics en traffic optimization. We veranderen door het ontwikkelen van slimme online marketingstrategieën en verleggen de grenzen van wat mogelijk is in technologie. Samen brengen we ideeën tot leven. Van strategie tot operationele uitvoering.

Hiervoor moet je ingelogd zijn.
Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe