Carat

  • 0
Uitgelichte case

Man vs. Machine

iProspect en Carat tuigden een proef op waarbij de mens direct tegenover de machine werd uitgespeeld. Beiden kregen een social advertising campagne van Opel toegewezen. Een consultant nam het op tegen technologie die bij Dentsu Aegis in India is ontwikkeld. Resultaat: de machine scoort tien procent beter dan de mens.

Over Carat

Carat is in Parijs, Frankrijk opgericht en staat voor Centrale d'Achats Radio, Affichage, Télévision. Daar komen we vandaan. Wij geloven dat media een katalysator zijn voor verandering van gedrag en de manier waarop merken worden gebouwd en gepercipieerd. Carat helpt merken om op een zo relevant mogelijke manier aandacht en waardering te krijgen middels de geïntegreerde inzet van media over verschillende kanalen en devices. Dat is de kern van ons werk.

Identiteit

Vanuit ons vakmanschap adviseren we merken in de breedste zin van het woord over nieuwe en traditionele mediakanalen om bestaande en nieuwe klanten te bereiken. Het is ons werk om ervoor te zorgen dat commerciële boodschappen op het juiste moment, de juiste plaats en in de juiste dosering door de juiste doelgroep worden ontvangen.

Missie

Redefining Media

Medewerkers

Hiervoor moet je ingelogd zijn.
Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe