Gracious

  • 0
Uitgelichte case

Al 55 jaar voor elke generatie gewoon perfect geregeld

Warmteservice zette in samenwerking met gracious een crossmediale campagne op voor de B2B-klant. Door de juiste mix van marketing kanalen en een strategische distributie van media bereikte de campagne 10% groei in het aantal nieuwe inschrijvingen. De reden van deze groei: een combinatie van: concept, strategie, creatie, realisatie en distributie.

Over Gracious

Wij zijn Gracious, voorheen Gracious Studios. Wij hebben meer dan tien jaar ervaring in het creëren, bouwen en promoten van merken. We zijn digitale verhalenvertellers en bedenken, ontwerpen, bouwen en promoten klantervaringen met een human-centered benadering voor de online lifestyle van morgen. Met voortdurende synergie tussen creativiteit en technologie zorgen wij er voor dat verhalen worden vertaald in passende cross mediale toepassingen die net dat stapje verder gaan. Gracious behoort tot de snelst groeiende bureaus van Nederland en heeft onlangs de Copernica Partner of the Year, Deloitte Technology Fast 50 (NL), Deloitte Technology Fast 500 (EMEA) en FD Gazelle awards binnengesleept.

Identiteit

Zoals het woord ‘gracious’ impliceert, zijn er enkele betekenissen die de onderneming onderschrijven: hartelijk, tactvol, elegant en met goede smaak. Door design, development en marketing te verbinden creëren wij eCommerce synergie voor krachtige merken. Gracious heeft door rijke ervaringen in verschillende eCommerce markten een crossmediale visie opgebouwd. Bij Gracious waar design en technologie van elkaar houden, maken we emotionele verbindingen tussen merken en hun klanten met campagnes die inspireren. Klanten die reeds in liefde zijn met onze groene harten zijn: o.a.: AD, Body & Fit, bol.com, Koopjedeal, Fietsuniek, Maxiaxi, Meaux Meaux, Most Wanted, Warmteservice, Volkskrant, Voort, Vriendenloterij, Lotto, Staatsloterij, Trouw.

Missie

Zowel in de kunst als online, groeien liefdesaffaires uit tot gedeelde ervaringen. Bij Gracious waar design en technologie van elkaar houden, maken we emotionele verbindingen tussen merken en hun klanten met campagnes die inspireren.

Medewerkers

Hiervoor moet je ingelogd zijn.
Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe