Hatch

  • 0
Uitgelichte case

Where to Buy & Performance Marketing Philips

Philips is pionier op het gebied van Performance Marketing. Dit gaat verder dan het genereren van kliks en betekent meer focus op conversie. Dat klinkt wellicht eenvoudig, echter als de verkoop voor het grootste deel via retailerpartners gaat, kan dat complex worden.

Over Hatch

Hatch is een marketing technologie platform dat zich specialiseert in Where to Buy oplossingen. Where to Buy geeft consumenten de mogelijkheid om producten direct aan te kopen bij een retailer die het product ook daadwerkelijk op voorraad heeft. Where to Buy kan worden toegepast op product pagina’s, micro-sites en in diverse campagne-uitingen. Hiermee is Hatch niet alleen een flinke stimulans voor het saleskanaal, maar biedt het merken en bureaus de mogelijkheid om volledig inzage te krijgen in online retail leads en sales.

Identiteit

Het internet draait om kansen. Kansen om te verbinden, meer te verkopen en samen meer rendement te behalen. Kortom, kansen om te groeien. En dat is precies wat Hatch doet. Merken, bureaus en retailers laten groeien door het bieden van een schaalbare Where to Buy oplossing. Hatch meet resultaten en is geschikt voor alle systemen en devices. Zo stellen we merken en bureaus in staat om bezoekers om te zetten in kopers.

Missie

Het enablen van nieuwe sales kanalen voor merken, bureau en retailers.

Medewerkers

Hiervoor moet je ingelogd zijn.
Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe