MEDIAMONKS

  • 1
Uitgelichte case

Signify Spotlight 2020

Signify and MM created the virtual B2B event “Spotlight 2020”. MM produced name, branding, content, platform design and development. A 2-week programme offered target audience tailored content, such as product presentations and CEO keynotes. Attendees could engage via live chats or after the event by connecting with local Signify experts.

Over MEDIAMONKS

MediaMonks is een creatief digitaalproductiebureau. Wij werken voor en met reclamebureaus en ontwikkelen fantastisch digitaal werk voor grote merken. Je kan ons vinden in Hilversum, Londen, Los Angeles, New York en Singapore.

Identiteit

MediaMonks wordt vertegenwoordigd door een in-house team van 250 Monks en is actief op alle vlakken van digitale productie. Onze productiecapaciteiten omvatten film, games en mobile en worden wereldwijd onderschreven door meer dan vijftig organisaties, waaronder Cannes, Eurobest, de Webby’s en de Awwwards.

Missie

Voor projecten is ons doel om altijd het best mogelijke werk te leveren binnen de beschikbare tijd. Als bedrijf willen wij creative bureaus op een wereldwijde schaal ondersteunen met high-end productiewerk.

Medewerkers

Hiervoor moet je ingelogd zijn.
Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe