Oberon

  • 0
Uitgelichte case

T- Mobile - Mijn app

Oberon werkt samen met T-Mobile continu aan verbeteringen op het gebied van UX, design en development. De mijn-app is het belangrijkste klantcontactkanaal van T-Mobile. Klanten gebruiken de app om inzicht te houden in hun verbruik en abonnement.

Over Oberon

Oberon werkt ruim 25 jaar aan geavanceerde online platformen. Wij zijn een hecht team van 35 professionals, met een breed palet aan kennis over UX/design, ontwikkelmethodes en IT architectuur. Wij stimuleren elkaar en onze opdrachtgevers om tot optimale oplossingen te komen. Wij zijn op de hoogte van de nieuwste digitale ontwikkelingen. En wij werken altijd agile. Flexibiliteit en transparantie staan bij ons voorop.

Identiteit

HET TEAM Ons team bestaat uit ruim twintig professionals. We stimuleren elkaar en leren van elkaar door samenwerking in SCRUM teams en door middel van interne trainingssessies en presentaties. Dit leidt tot prachtige websites, web-applicaties en mobiele apps die we maken samen met onze klanten, zoals T-Mobile, Ultimaker, Avéro, BAM, Nutricia, VVV Texel, Ultimaker, Centraal Beheer en Ajax. INFORMELE SFEER We hebben een informele organisatie. De gezellige sfeer zorgt ervoor dat je elke dag met plezier naar je werk gaat. Klanten zitten vaak bij ons op kantoor om betrokken te zijn bij hun project en direct te kunnen schakelen met onze ontwikkelaars.

Missie

We maken de online wereld mooier, makkelijker en inzichtelijker.

Medewerkers

Hiervoor moet je ingelogd zijn.
Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe