Stijlbreuk

  • 0
Uitgelichte case

Koninklijke website voor Royal Ahrend

Ondanks de rijke historie is de ambitie en visie voor de toekomst nog onverminderd sterk en zetten ze vol in op internationale groei. Om deze visie kracht bij te zetten en de merken onder Royal Ahrend te verbinden, ontstond de wens voor een overkoepelende website voor Royal Ahrend.

Over Stijlbreuk

We zijn een digitaal design bureau. We ontwerpen en bouwen digitale producten en diensten. We denken mee op strategisch niveau en houden altijd het business doel in het oog.

Identiteit

Stijlbreuk is eind 2013 opgericht door de drie vakidioten: Aron, Jeroen en Werner. Nadat ze jaren voor andere bureaus hadden gewerkt, besloten ze dat het beter kon. ‘Digitaal’ is geen marketingschil, maar gaat juist dwars door alles heen. Het veranderende landschap vraagt daarom om een ander type bureau. Ieder project wordt door een team opgepakt van digitale strategie, design en techniek, waardoor er altijd mooie en doeltreffende oplossingen worden ontwikkeld. Met de Master in Media Innovation als gemeenschappelijke deler en ieder zijn eigen specialisatie, bleek Stijlbreuk een schot in de roos.

Missie

om je vingers bij af te likken. We denken mee op strategisch niveau en houden altijd het business doel in het oog.Het zijn niet de sterkste die overleven, maar diegene die zich aanpassen aan de veranderende wereld. Wij helpen organisaties zich te onderscheiden met digitale producten en diensten, waarin design centraal staat.

Hiervoor moet je ingelogd zijn.
Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe