Ternair

  • 0
Uitgelichte case

Hoe maak je unieke en persoonlijke aandacht omnichannel?

De kracht van Bouwmaat ligt in het persoonlijke contact met de echte vakman. In 2019 heeft Bouwmaat deze unieke persoonlijke aandacht in fysieke winkels ook omnichannel toegepast. Deze omnichannel klantervaring wordt nu geleverd via 48 vestigingen, én via volledige personalisatie met de mobiele app, op de website en in e-mailuitingen.

Over Ternair

Ternair ontwikkelt en levert met de Ternair Marketing Cloud data-driven 1-1 marketing automation oplossingen en diensten voor middelgrote en grote organisaties.

Identiteit

De Ternair Marketing Cloud is een geavanceerde, gebruikersvriendelijke oplossing voor het opzetten en automatiseren van data-gedreven 1-1 customer journeys via alle kanalen en touchpoints. Marketeers in binnen- en buitenland vertrouwen voor hun marketingprocessen op de Ternair Marketing Cloud.

Missie

Ternair is levert geavanceerde "best-of-breed" oplossingen en diensten voor data-driven 1-1 marketing automation via alle kanalen en touchpoints.

Hiervoor moet je ingelogd zijn.
Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe