theFactor.e

  • 6
Uitgelichte case

Kleurrijke identiteit voor hogeschool

"Met eigen smoel in de voorhoede nemen we studenten en kunstorganisaties mee in ons verhaal." Dat was de missie voor de nieuwe website voor Academie Minerva, de kunstacademie van Hanzehogeschool Groningen. Door terug te gaan naar de essentie, kwamen we tot een website die klopt qua inhoud, vorm én gevoel.

Over theFactor.e

Bij ons kun je terecht voor een krachtige combinatie van strategie, design, techniek, optimalisatie en gebruikersonderzoek. Wat ons daarin onderscheidt, is ons innovatief vermogen met een gezonde dosis realiteitszin. Van frisse werkwijzen zoals Design Thinking tot nieuwe vakgebieden zoals data science: wij zijn altijd up-to-date.

Identiteit

De wereld digitaliseert. Het draait steeds meer om bijzondere, rijke maar bovenal authentieke klantervaringen. Dat vraagt om creatieve, digitale en persoonlijke oplossingen. Heb je een digitaal vraagstuk? Wij helpen door diepgaande, technische expertise te combineren met een flinke portie creativiteit en gepast inlevingsvermogen. Bij alles wat we doen denken we vanuit gebruikers- én bedrijfsperspectief.

Missie

Online persoonlijker maken

Medewerkers

Hiervoor moet je ingelogd zijn.
Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe