Valtech

  • 3
Uitgelichte case

A transformative journey to become fully consumer centric

Danone Early Life Nutrition (ELN) is committed to helping parents and society give children the best nutritional start in life. Parents today expect seamless engagement with brands, across channels. Danone ELN therefore set out on a transformative journey to become fully consumer centric in its ongoing engagement with parents.

Over Valtech

Valtech is een digitaal bureau met wereldwijd meer dan 2000 specialisten op het gebied van design, marketing, technologie en agile. We werken voor sterke merken die zichzelf continu opnieuw moeten uitvinden in een tijd van digitale transformatie. Valtech heeft meer dan 30 vestigingen in 14 landen verdeeld over 5 continenten. In Nederland zitten we in Amsterdam, Amersfoort, Eindhoven en Utrecht. Altijd dichtbij dus.

Identiteit

Valtech doet gave dingen. Als digitaal bureau helpen we sterke merken als American Airlines, Audi, DSM, Heineken, Philips, Shimano en Volkswagen met het bedenken en ontwikkelen van innovatieve businessconcepten. We helpen ’s werelds mooiste en uitdagendste organisaties met strategie, consulting, service design, technische implementatie en digitale marketing. We regisseren online ervaringen en nemen deze op in bestaande ecosystemen om ze vanuit daar steeds beter, mooier, efficiënter en effectiever te maken. Zo maken we opdrachtgevers én de eindgebruiker blij. En ook niet onbelangrijk: onszelf. Met 2000+ collega’s doen we iedere dag wat we het gaafst vinden: online ervaringen maken. Valtech. Where experiences are engineered.

Missie

Valtech doet gave dingen. Als digitaal bureau helpen we sterke merken als American Airlines, Audi, DSM, Heineken, Philips, Shimano en Volkswagen met het bedenken en ontwikkelen van innovatieve businessconcepten. We helpen ’s werelds mooiste en uitdagendste organisaties met strategie, consulting, service design, technische implementatie en digitale marketing. We regisseren online ervaringen en nemen deze op in bestaande ecosystemen om ze vanuit daar steeds beter, mooier, efficiënter en effectiever te maken. Zo maken we opdrachtgevers én de eindgebruiker blij. En ook niet onbelangrijk: onszelf. Met 2000+ collega’s doen we iedere dag wat we het gaafst vinden: online ervaringen maken. Valtech. Where experiences are engineered.

+ Voeg case toe