Zandbeek. Pioniers in contentmarketing

  • 0
Uitgelichte case

Nieuwe online omgeving voor Gilde Opleidingen

Gilde Opleidingen profileert zich als onderwijspartner van alle leeftijden, maar ook van bedrijven, kenniscentra en andere onderwijsinstellingen in regio Limburg. Om de doelgroep gericht van dienst te kunnen zijn, ontwikkelde Nexwork een geheel nieuwe online omgeving voor de instelling. Zandbeek verzorgde de contentformats en een groot deel van de content.

Over Zandbeek. Pioniers in contentmarketing

Say yes to more fame, more fans, more clicks, more leads and more turnover. Say yes to maximum results. Say yes to Zandbeek. The agency for engagement.

Identiteit

Zandbeek, the agency for engagement, is een prijswinnend contentmarketingbureau en werd in 2017 gewaardeerd als beste marketingbureau van Nederland in de MT1000. Zandbeek ontwikkelt innovatieve en geïntegreerde marketing- en communicatieoplossingen op het snijvlak van merk, content en media. Dat doet het bureau voor onder andere ABN AMRO, BAM, Cushman & Wakefield, Eindhoven365, ESET, Heras, KPN Zakelijke Markt, Rijkswaterstaat, Simpel, Vebego en VTech.

Missie

Voor onze klanten het maximale resultaat behalen door het activeren, verbinden en vergroten van hun doelgroepen. Via opmerkelijke communicatie die mensen raakt en overtuigt.

Medewerkers

Hiervoor moet je ingelogd zijn.
Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe