130% OMZETGROEI IN 2020

Omschrijving

De ambitie? Ieder jaar met tenminste 100% groeien! Fish and Burger is gevraagd om te helpen bij bedenken en uitvoeren van van een digitale strategie om ambitieuze doelen waar te maken!

Doel

Muscle Meals is ontstaan uit een passie voor bodybuilding. Inmiddels is het uitgegroeid tot een begrip onder bodybuilders en fitness fanaten. Toch zijn de sportmaaltijden toegankelijk voor iedereen die als doel heeft om af te vallen, aan te komen (in spiermassa) aan te komen of gewoon lekker en gezond te eten. Muscle Meals wilt graag haar naamsbekendheid opbouwen en meer sporters motiveren. De ambitie? Ieder jaar met tenminste 100% groeien! Fish and Burger is gevraagd om te helpen bij bedenken en uitvoeren van een digitale strategie om ambitieuze doelen waar te maken. De grootste uitdagingen van deze campagne:

1. Sterke afhankelijkheid van paid ads en een toename in kosten per klik en sales 80% hiervan kwam binnen op de merknaam

2. 10% van de klanten realiseerden 90% van de omzet

3. De campagnes waren niet schaalbaar en miste diepgang.

Resultaat

De ontwikkelingen bij een snel groeiend bedrijf als Muscle Meals volgen elkaar in rap tempo op. Momenteel helpen we bij het ontwikkelen van een nieuwe shop om de groei verder te faciliteren. Onderstaand een aantal resultaten waar we trots op zijn:

130% YoY omzetgroei gerealiseerd in 2020
New business aandeel is gestegen met 10%
Conversiepercentage van 4,15% (+16% groei)
Muscle Meals eindigde in 2020 in de top 5 snelst groeiende e-commerce bedrijven van Nederland.

Fish and Burger

Amsterdam
Fish and Burger
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe