Agentschap NL, FET congres

Omschrijving

Bezoekersregistratie evenementen Rijksoverheid

Achtergronden van deze case

Agentschap NL organiseert veel bijeenkomsten, maar was niet tevreden over het bezoekersregistratiesysteem dat ze gebruikten.

Doel

Een systeem waarmee de opdrachtgever zelf een evenement kan inrichten zonder daar steeds externe krachten voor in te hoeven schakelen, maar wel met toegang tot support wanneer dat nodig is. Bovendien wil de opdrachtgever inzicht hebben in de bezoekersaantallen.



Resultaat

Amgate heeft haar toegangsregistratiesysteem, genaamd evisit, dat door Amgate in samenwerking met Jaarbeurs Utrecht is ontwikkeld, ingezet om deze wensen te vervullen. Er zijn sjablonen aangemaakt voor badges, etickets, en uitnodigings-emails voor de diverse takken van Agentschap. Hiermee kunnen de mensen van Agentschap NL zelf hun evenementen organiseren, maar hebben ze op het moment waarop dat nodig is toegang tot (on site) support. Ook kunnen ze real time volgen hoe het met de inschrijvingen voor een evenement gaat, reminders sturen per SMS en e-mail, en zelfs tijdens het rondlopen op het evenement zelf, kunnen via de iPhone App de statistieken van het evenement in real time gevolgd worden.

Inmiddels heeft Agentschap al heel wat evenementen georganiseerd met evisit. Door de gebruiksvriendelijkheid van het systeem is de werkdruk op de afdeling die de evenementen organiseerd aanzienlijk afgenomen, en heeft Agentschap een goede inzage in de bezoekersaantallen, no show en nog veel meer.

Amgate [ online software, websites en apps ]

Den Haag
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe