Ajax Kerstkaart

Omschrijving

Ontwikkeling van de Ajax kerstkaart

Achtergronden van deze case

Voor de kerstkaart campagne heeft Ajax samengewerkt met Magstream. Naast de aantrekkelijke vormgeving, heeft Magstream de kerstkaart ontwikkeld in HTML5, waardoor de kerstkaart ook goed te zien was op mobiele apparaten. Dit was een belangrijke feature aangezien tweederde van alle kerstkaart bezoeken via mobile is gegenereerd. Het platform van Magstream heeft zich bewezen, aangezien de vereiste capaciteit en piekbereik van de kerstkaart aanzienlijk was. Geen moment is de online beschikbaarheid van de Ajax kerstkaart in het gedrang geweest.

Doel

Om saamhorigheid en cohesie door alle lagen van de multiculturele samenleving te bewerkstelligen, met als bindende factor Ajax en de Ajax Foundation.

Resultaat

210.000 bezoeken kerstkaart I/mag
8.626 video views Ajax.tv van video clip
544.000 video views YouTube van video clip
6.000 downloads op I-Tunes
Top 2 in de I-Tunes top 30 (Q-Music)
Top 3 in de Megatop 50

MagStream

Den Haag
MagStream
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe