Albron

Omschrijving

Smakelijke site voor cateraar Albron

Achtergronden van deze case

Albron, met ruim 5500 medewerkers op meer dan 1000 locaties in Nederland één van de grootste cateraars van Nederland, was toe aan een nieuwe website. Albrons nieuwe strategie vereiste een sterkere focus op het onderscheidend vermogen, om zo meer top of mind te worden bij potentiële opdrachtgevers.

Doel

Belangrijkste wens was om naast consumenten en werkzoekenden ook opdrachtgevers en prospects meer informatie en een duidelijker navigatie te bieden. Modern Media stelde deze wens centraal in het redesign en de herstructurering van de site. Albrons pay off: "Good food, happy people" diende als uitgangspunt voor alle onderdelen van de website.

Resultaat

Naast een rustiger design en overzichtelijker navigatie werd ook een compleet nieuw vacaturegedeelte ontwikkeld. In samenwerking met Albron heeft Modern Media de bestaande content gemigreerd. Daarbij is extra aandacht geweest voor zoekmachineoptimalisatie (SEO) zodat bestaande pagerank niet verloren zou gaan. Over de samenwerking is Albron zeer tevreden: "Vanaf de start van het project heeft Modern Media goed begrepen wat ons voor ogen stond met de nieuwe look and feel van de website. Bovendien gaf onze contactpersoon gedurende het project goed aan wat wel en niet mogelijk was, wat hij van ons verwachtte en hoe de tijdsplanning er verder uit zag".

+ Voeg case toe