Blackstone

Omschrijving

Blackstone startte als een workerboots brand; stoere boots voor dames en heren. 25 jaar later is het assortiment een stuk breder, voor heren, dames en kinderen, maar de stoere identiteit is nooit verloren gegaan. Als strategisch partner heeft Cream een e-commerceoplossing ontwikkeld waar consumenten inspiratie op kunnen doen.

Doel

De wens van Blackstone was het doorvertalen van de identiteit naar de online omgeving. Mensen moeten geïnspireerd raken op de webshop en eventueel direct Blackstone schoenen online bestellen.

Resultaat

Er is gekozen voor een Magento 2 omgeving, Blackstone zat reeds op Magento 1 dus er heeft onder andere een migratie plaatsgevonden zodat orders en klantgegevens behouden zijn gebleven. Bestellingen zullen direct vanuit Magento verwerkt worden middels de fulfillment oplossing die door Cream is ontwikkeld.

Cream

Berkel en Rodenrijs
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe