Bouwfonds: nieuwbouwaanbod en conversie

Omschrijving

Een restyle van bestaande projectsite naar conversiegerichte nieuwbouwportal.

Achtergronden van deze case

Een restyle van een reeds bestaande nieuwbouw-project -en website- Essendael te Rhoon (Zuid-Holland) met een aanbod van 100+ woningen in de midden en hoge prijsklasse. Een rebrandingmoment (Bouwfonds/ Communicatiebureau) met doorvoer naar de website www.essendael.nl en tevens conversie- en contentgerichtheid als ook portalvorming met meer interactie met de klant-bezoeker.

Doel

- betere vindbaarheid gezien het weggezakt zijn met passieve en actieve zoekmachineoptimalisatie
- verbetering in opvak van leads en interesses voor het project Essendael.nl van zowel bestaand verkoopaanbod als toekomstige projecten
- verlening duur op de site met behulp van diverse applicaties

Resultaat

- na een maand na lancering (maart 2011) 50 serieuze leads in de vorm van volledige ingevulde interesseformulieren
- snelle indexering van de snelle content zoals nieuws en plaatsing in de zoekmachines
- een diepere indexering van de volledige site en zoekmachinepositionering

AtMost

rotterdam
AtMost
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe