CeeBee, de nieuwe digitale assistent van Centraal Beheer

Omschrijving

Van ‘Even Apeldoorn bellen’ naar ‘Even CeeBee vragen’. Van chatbot naar livechat. Op de site van Centraal Beheer leidt de door Clutch tot leven gewekte nieuwe digitale assistent de klant efficiënt naar de gewenste informatie. De avatar CeeBee staat symbool voor de wijze waarop CB wil overkomen: als innovatieve, eigentijdse en klantvriendelijke dienstverlener.

Doel

De creatie van CeeBee dient een tweeledig doel. Extra service bieden door het geven van gericht advies en het persoonlijk inspelen op specifieke vragen en behoeften. Daarnaast online zo veel mogelijk vragen afvangen ter ontlasting van de klantenservice.

Resultaat

De CeeBee experience, zowel binnen als buiten de organisatie. De beleving van concept, naam, tone of voice, uitstraling en emoties. Dit alles tezamen vormt de basis voor chat als kanaal.

Overige informatie

De complete CeeBee casus is uitvoerig beschreven en gevisualiseerd op www.weareclutch.nl/cases/centraalbeheer.nl.

Clutch

Amsterdam
Clutch
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.

Disciplines

Type oplossing

+ Voeg case toe