Cloud Telefonie Campagne

Omschrijving

Om ondernemers altijd en overal te kunnen laten ondernemen, introduceerde T-Mobile een nieuw product: Cloud Telefonie. Ondernemers kunnen met een vast nummer op hun mobiel waar dan ook te werk gaan.

Doel

Met een creatieve campagne wilde T-mobile extra awareness voor hun nieuwe product creëren. In een opvallende video staan de ondernemer en de voordelen van Cloud Telefonie centraal.

Resultaat

In samenwerking met NOSUCH werd er een social campagne ontwikkeld. NOSUCH was hierbij verantwoordelijk voor het creatieve deel, en B.made onder leiding van NOSUCH voor de productionele kant.

Een ‘met alle gemakken van vast op je mobiel’ campagne werd het gemak van een vast nummer in het zonnetje gezet. De telefooncentrale van de ondernemer wordt plaats onafhankelijk, waardoor er eenvoudig doorverbonden kan worden naar collega’s. Het kantoor verplaatst zich naar waar de ondernemer is. Zo kunnen ondernemers in elke uithoek van Nederland gewoon ondernemers zijn.

B.made ontwikkelde met onze AV- en studioteams negen video’s, onderverdeeld in de volgende categorieën: zorg, bouw, office, straatbeeld en thuiswerken. Voor elke categorie werden promotionele video’s en verdiepende video’s gemaakt. Onze specialisten regelden onder andere de locaties, figuranten, visagie en beeldproducties. In slechts twee draaidagen werden er visuals geproduceerd. Een creatieve klus waarbij foto’s werden gemixt met de videobeelden, waarin de ondernemer zijn werk uitvoert en je alleen de omgeving ziet veranderen.

Overige informatie

B.made

Rotterdam
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe