E-mailmarketing voor KARWEI

Omschrijving

Bluedesk verzorgd sinds begin 2012 de e-mail marketing activiteiten van KARWEI middels de marketingsoftware van Copernica en later Bronto.

Doel

KARWEI wilde de e-mail marketing activiteiten meer in-house uitvoeren. Dit is gerealiseerd door de inzet van Copernica.

Resultaat

KARWEI heeft nu zelf de mogelijkheid om mailings op te bouwen en te verzenden. Hierdoor kunnen er direct e-mail marketing activiteiten opgestart worden zonder tussenkomst van een derde partij.

Wij hebben KARWEI ondersteund bij de opzet van het e-mail marketing platform en de koppeling met de klantendatabase. Alle relevante verrijkte profiel informatie wordt nu up-to-date bijgehouden in de database van Copernica. Op basis van deze kennis kunnen er gepersonaliseerde en gesegmenteerde e-mailings verzonden worden. Hierna hebben wij diverse e-mail marketing templates voor KARWEI ontwikkeld (nieuwsbrieven, welkomstmailings en herrinneringsmailings).

Sinds 2015 hebben wij voor KARWEI meerdere campagnewebites opgeleverd waarop bezoekers zich direct konden inschrijven voor leuke lokale evenementen in de bouwmarkt. Door middel van de koppeling met de marketingsoftware van Copernica ontvingen inschrijvers direct een bevestiging, en reminder, voor het door hun gekozen evenement.

Tijdens de realisatie waren wij onder andere verantwoordelijk voor het opzetten van de database, de ontwikkeling van de responsive webpagina’s en de API-koppeling met Copernica. Daarnaast hebben wij KARWEI ook ondersteund bij het opstellen en verzenden van de gepersonaliseerde bevestigings- en remindermails.

Bluedesk

Alkmaar
Bluedesk
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe