Een digitaal entertainment podium voor Talpa Media

Omschrijving

Talpa Media, onderdeel van Talpa, richt zich op het succesvol ontwikkelen, produceren en in de markt zetten van succesvolle tv-formats. Zoals bijvoorbeeld het bekende tv-programma ‘The Voice’, dat inmiddels wereldwijd in tv landen met lokale versies wordt uitgezonden.

Doel

Talpa Media wil aan stakeholders en zakelijk geïnteresseerden laten zien wat ze een creatieve en grootse portefeuille aan diverse tv-formats in huis hebben. De bewijsvoering verdient een Talpa waardig online podium, waar de rijkheid geëtaleerd wordt.

De succesvolle track-record van Talpa Media moet vanzelfsprekend zichtbaar en voelbaar zijn. Zodat potentiële klanten met vol vertrouwen een opdracht bij Talpa Media neerleggen.

Daarnaast wil Talpa Media een sterke en onderscheidende positie innemen binnen ‘the war on talent’. Waarbij werkzoekenden worden geïnspireerd om hun talent en creativiteit verder te ontwikkelen bij Talpa Media.

Resultaat

De onmiskenbare herkenbaarheid van Talpa Media’s formats zit in het gevoel van eindeloos entertainment. De ‘connected formats’ van Talpa bereiken consumenten elk moment op diverse touchpoints. Zoals bijvoorbeeld met ‘The Voice’ mobile app en Snapchat. Een aantrekkelijke propositie voor de zakelijke markt.

Video’s worden als ‘t ware buiten de browser gebuffert waardoor gebruikers niet vermoeid worden met statische plaatjes en lange laadtijden. De doelgroep wordt zo direct omgeven door de overweldigende hoeveelheid entertainment.

Zonder in te boeten op paginasnelheid op desktop en mobiel.

Overige informatie

DotControl heeft Talpa Media, het complete media- en recruitmentplatform van Talpa, interactief gemaakt en de kernwaarden van Talpa omgezet in een inspiratie portal voor stakeholders en de b-2-b doelgroep.


DotControl | Data Driven Creative Agency

Rotterdam
DotControl | Data Driven Creative Agency
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe