FOX Sports - Re-branding huisstijl EDL

Omschrijving

I-Company heeft het oude merk Eredivisie Live in de nieuwe huisstijl opgezet

Achtergronden van deze case

Eredivisie Live is recentelijk voor 51% overgenomen door het Amerikaanse media concern FOX. EDL heeft onderzoek gedaan naar het re-branden van het merk Eredivisie Live. Hoewel klanten merk trouw bleken te zijn, is de content toch de belangrijkste overweging om lid te zijn en te blijven. Dit heeft FOX doen besluiten Eredivisie Live te re-branden naar FOX Sports.

Doel

De vraag van FOX was het oude merk Eredivisie Live te re-branden. Naar de wensen van de opdrachtgever heeft I-Company het merk Eredivisie Live in de nieuwe huisstijl opgezet. Om dit te kunnen realiseren heeft I-Company een interactiedesign opgeleverd.

Resultaat

Het resultaat is een nieuwe website met een bestelomgeving. Door de integratie van de beschikbaarheidscontrole van de televisieaanbieders en de fulfilmentpartijen is de bestelomgeving van FOX Sports compleet geïntegreerd afhandeling systeem geworden waar de klanten van FOX Sports eenvoudig een abonnement kunnen bestellen. Tevens is de nieuwe huisstijl doorgevoerd in alle pagina’s en e-mails. Daarnaast is de hosting omgeving overgezet naar Windows Azure.

I-Company

Hoofddorp
I-Company
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe