Adviseursportaal en gesloten klantomgeving

Omschrijving

Adviseursportaal en klantomgeving met centraal klantbeeld voor Nationale-Nederlanden.

Achtergronden van deze case

Verzekeraar Nationale-Nederlanden biedt verzekeringen, hypotheken en pensioenoplossingen voor particulieren en ondernemers. De adviseurs website en de gesloten klantomgeving waren toe aan een verbeterd overzicht en één centraal klantbeeld: Virtual Affairs ging daarmee aan de slag.

Doel

Inhoud gegeven aan de vertaling van de internetstrategie in een nieuw klantbedieningsconcept en de uitwerking in consistente klantreizen, interactie en grafische ontwerpen.

Resultaat

De customer journey en het interactie-ontwerp van het adviseursportaal én de gesloten klantomgeving vormen nu een eenheid. Door één centraal klantbeeld is het overzicht vergroot en het aantal functionaliteiten verder uitgebreid. Verder is de website opgebouwd uit herbruikbare componenten zodat Nationale-Nederlanden zelf, in relatief korte tijd, deze en toekomstige portalen eenduidig kan realiseren.

We are you, voorheen Virtual Affairs

Amsterdam
We are you, voorheen Virtual Affairs
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe