Het Facilicom Klantportaal

Omschrijving

Facilicom. De grootste particuliere facilitaire dienstverlener van Nederland met een constante focus op klantgerichtheid. Om haar klanten nog beter van dienst te zijn heeft Facilicom de wens geuit om een portaal te ontwikkelen.

Doel

Ontwikkel voor Facilicom een portaal waarbij elke contractmanager direct inzicht krijgt in zijn of haar contracten, facturen en elke gewenste managementinformatie op maat kan genereren.

Daarnaast dient elke melding of storing via het portaal direct bij de juiste persoon terecht te komen. Zodat de eindgebruiker constant de best mogelijke facilitaire ervaring beleeft zonder verstoringen.

Resultaat

Het op maat ontwikkelde klantportaal wordt sinds de livegang door de divisies van Facilicom ingezet om specifieke dienstverleningsinformatie snel en eenvoudig uit te kunnen wisselen.

Binnen de besloten klantomgeving van het klantportaal wordt op basis van een gepersonaliseerd profiel de klant voorzien van de persoonlijk relevante informatie met betrekking tot contract, factuur, meldingen en managementinformatie.

Het klantportaal is uiteindelijk een onmisbaar instrument gebleken in de dialoog met de klant en heeft daarbij een grote bijdrage geleverd in de wens naar ultieme klantgerichtheid.

Connect Holland B.V.

Rotterdam
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe