HUP maakt er een sport van
Omschrijving
Content marketing in de transitie naar een nieuw merk. gr8 heeft HUP strategisch en uitvoerend begeleid. Wat begon met het uitwerken van de brand story en persona’s, het bepalen van de juiste tone-of-voice, de uitvoering van alle HUP design-elementen en een volledige content marketing campagne op branding en sales.
Doel
HUP begeleiden in de transitie van Carlton de Brug naar het nieuwe concept en de hernieuwde doelgroepen succesvol overhalen het hotel te bezoeken.
Resultaat
Met de lanceringscampagne werd de visuele basis gezet. HUP werd een HERO! Relevantie is ontzettend belangrijk voor je doelgroep, ook als deze doelgroep verdeeld is in heel diverse persona’s. Daarom werden er samen met videoproductiebedrijf FALSUM zes persona films geproduceerd die samenkomen in één overkoepelende brandfilm van HUP. Het big idea “wij maken er een sport van” komt op alle fronten tot leven, waarbij fun en een knipoog essentieel zijn voor de tone-of-voice van HUP. Dit laat zien wie HUP is. Met een intensieve online advertising campagne werden alle persona’s gedifferentieerd bereikt.
Overige informatie
gr8 heeft de re-branding op strategisch vlak van a tot z begeleid, uitgewerkt, en uitgevoerd. Met trots kunnen we zeggen dat het merk HUP staat. Van content strategie tot HERO-campagne. Van signing en stationary tot begeleiding van team HUP. Het hotel heeft een vliegende start gehad met de officiële opening van voetbalmuseum FANATIC door niemand minder dan Louis en Truus van Gaal en Hans van Breukelen. gr8 kreeg de eer om deze opening richting de pers te begeleiden met als resultaat 130 media-artikelen (waaronder tv-interviews, radio-interviews, krant- en tijdschrift items), een bereik van 14.000.000 en een mediawaarde van € 260.000, -.
-
Bekijk resultaat
-
Gelanceerd in 2019
-
0 keer favoriet
-
Bekijk video