Is it me you’re LOEKIE for?

Omschrijving

Loekie: kleinste telg in de Accell fietsfamilie. Maar ondergeschoven kindje? Nope. Want hoe ondeugend ook, bij Loekie moet alles kloppen. Dus ook online en offline.

Doel

Een jong merk als Loekie moet staan als een huis. Alleen zo val je op binnen het brede aanbod kinderfietsen. Een uitdaging, maar de oplossing is eigenlijk zo voor de hand liggend: geef de doelgroep zélf de hoofdrol in het verhaal: eigenzinnige kids. Want wie kan Loekie nou beter vertegenwoordigen dan zijzelf?

Resultaat

Scherpzinnig vindingrijke baasjes, die kids. Baas over hun eigen fantasiewereld. Eigenzinnig creatief. Kortom: de geweldige ingrediënten voor een amazing Loekie-wise stijl. Op zoek dus naar wildebrassen en avonturiers, maar ook de suikerzoete smoeltjes. Zet streetwise bekkies in een woeste omgeving, leg alle actie die er plaatsvindt vast en daar is-tie hoor, de juiste vibe: lekker zelluf je koers bepalen!

En dan doorfietsen maar. Door ongeremd de juiste koers te bepalen. Met prikkelende copy en eigenwijze posts. Door een consistente look and feel en een eigenzinnige tone of voice. De hele crossmediale mikmak. Met als resultaat? Een concept dat klopt van kop tot staart: ondeugende Loekie-kids met de wereld aan hun voeten. Uuuuh wielen.

Overige informatie

Het gevoel van de campagne? Nou, dit: Kinderen die weten wat ze willen – en wat niet. Dus keus genoeg! Van een kek roze ding waar prinsesjes mee kunnen shinen, tot zo’n rebelse stoere retro voor eigenwijze boys en girls. Even lekker niet in het gareel, maar met neus in frisse wind. Vallen en weer opstaan. Zonder in te leveren op veiligheid. Want een Loekie? Onverwoestbaar! Dankzij robuuste kwaliteit.

Amazing BV

Apeldoorn
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe