Jillz - brand website

Omschrijving

Een verfrissend nieuwe brand website voor Jillz.

Achtergronden van deze case

Jillz wilde op basis van de bestaande huisstijl en de digitale toolbox een nieuwe responsive brand site.

Doel

De doelstelling van de nieuwe site is het versterken van het merk Jillz.

Resultaat

De nieuwe verfrissende website biedt een uitgebreid aanbod aan informatie over het merk Jillz. Haar producten en evenementen staan hierbij centraal en richt zich op de vrouwelijke consument tussen de 25 en 35 jaar. De nieuwe website is in een ‘cheerful’ en ‘sparkling’ jasje gestoken en staat in het teken van de Jillz campagne ‘Feel free under the apple tree'. De website is responsive en heeft een addaptive design waardoor bezoekers op tablet en mobiel de site optimaal kunnen gebruiken. Ook is het mogelijk om Jillz glazen te bestellen en data van Jillz evenementen te vinden. Wanneer de bezoeker is gefotografeerd tijdens haar Jillz-momentje op een festival, kan zij deze foto terug vinden in het fotoalbum op de website.

Valtech

Utrecht
Valtech
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe