Kinderboekenweek activatiegame

Omschrijving

Een html5 game voor de Kinderboekenweek 2013

Achtergronden van deze case

Jaarlijks organiseert de Stichting CPNB de Kinderboekenweek. Voor de editie van 2013 was het thema ‘sport en spel’ gekozen. CPNB wilde online awareness genereren voor het evenement. Passend bij het thema, ontwikkelde MassMovement een uitdagende online game waar behendigheid en slimheid voor nodig waren. De game was volledig html5 geanimeerd en voorzien van geluid. De site was volledig responsive, waardoor het spel geschikt was voor desktop en mobile.

Doel

De doelstelling van de game was het genereren van awareness onder de doelgroep van de Kinderboekenweek.

Resultaat

21.000 unieke bezoekers zorgden samen voor 29.000 bezoeken op de actiepagina. De gemiddelde bezoekduur was 5:50 minuten.

MassMovement

Amsterdam
MassMovement
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe