Kras Slim De Wereld In

Omschrijving

Een kennisquiz voor Kras op Facebook en de actiepagina.

Achtergronden van deze case

Kras vroeg MassMovement een quiz te maken waarbij de kennis van deelnemers over hun favoriete bestemming werd getest. Na het invullen van 5 moeilijke vragen, werd de score meteen bekend gemaakt. Bij 5 goede vragen konden de deelnemers meedingen naar de hoofdprijs. Hiervoor moesten de NAW-gegevens achter worden gelaten. De quiz kon zowel op Facebook als op een aparte actiepagina gespeeld worden. De campagne was volledig geoptimaliseerd voor mobiel.

Doel

De kennisquiz moest brandawareness creëren en de kennis over de verschillende bestemmingen onder de deelnemers vergroten. Daarnaast was het verzamelen van CRM–data een belangrijke doelstelling.

Resultaat

In totaal hebben ruim 76.100 unieke bezoekers de Facebook app of de actiepagina bezocht. De gemiddelde bezoekduur lag op circa 3 minuten en de quiz is door bijna 140.000 unieke spelers gespeeld. De fanbase van Kras groeide met meer dan 12.000 likes.


MassMovement

Amsterdam
MassMovement
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe