Leadgenerende website voor Triple P UK

Omschrijving

Triple P UK ondersteunt de jeugdsector in het Verenigd Koninkrijk door het effectief en duurzaam implementeren van verschillende interventieprogramma's. Samen met Triple P ontwikkelden wij een nieuwe website die de belangrijkste positie in de buyer journey in neemt. Zo genereert de website kwalitatieve leads en 'voedt' het het CRM-systeem.

Doel

De belangrijkste doelstellingen van de nieuwe website voor Triple P UK zijn leads genereren en de website onderdeel maken van de buyer journey.

Resultaat

Waar de vorige website zich richtte op C-level, is uit onderzoek gebleken dat de millennial de meeste invloed heeft bij zakelijke aankoopbeslissingen. Deze doelgroep is digital minded, opgegroeid met internet en email. 90% van B2B-onderzoekers die online zijn, gebruiken zoekopdrachten specifiek om zakelijke aankopen te doen.

Een heldere strategie en conversie funnel zorgen ervoor dat de millennial alle benodigde informatie tot zich kan nemen, door het achterlaten van zijn of haar gegevens. Deze gegevens worden in het NetSuite CRM opgevangen, vergeleken met de beschikbare data en zo omgezet tot een lead voor sales.

Door Triple P UK mee te nemen in de nieuwe strategie hebben wij ze duidelijk gemaakt dat de website het belangrijkste touchpoint is in de buyer journey. De website is ontwikkeld naar de behoeften van de gebruikers en een onderdeel geworden van de customer journey wat resulteert in kwalitatief betere leads.

Voor de website heeft Blanco een systeem van componenten ontworpen, het ‘Triple P design system’. Alle componenten zijn zo ontworpen dat je er makkelijk nieuwe ontwerpen mee maakt. Het is hierdoor schaalbaar en snel te implementeren. Precies wat er nodig is voor een global brand als je zo hard aan de toekomst bouwt als Triple P. Met de komst van de nieuwe website heeft Triple P UK een visuele evolutie doorgemaakt.

Overige informatie

In toenemende mate is gepersonaliseerde content een vraag binnen business-to-business marketing. Instance targeting is een systeem dat een aantal eigenschappen van de bezoeker kan detecteren om vervolgens te bepalen welke versie van de website het best bij hem/ haar past. Wij kunnen dan op basis van de woonplaats en postcode een lokale versie van de website tonen. Dus in Londen is andere content te zien dan in Birmingham of Ipswich. We zouden zelfs in Kensington andere content kunnen tonen dan in Fulham.

‘Improving lives, improving communities’ is de propositie waarmee bezoekers hun journey starten via de homepage van Triple P UK. Begin bij het verbeteren van 1 leven, 1 familie om zo de hele gemeenschap te verbeteren. Triple P UK focust zich op het ondersteunen van de jeugdsector (gezondheidszorg en onderwijs) door het effectief en duurzaam implementeren van verschillende interventieprogramma's. Triple P UK is een dochteronderneming van Triple P International en onderdeel van een internationale groep van social enterprises (B-corp gecertificeerd) met de missie om het welzijn van de samenleving in haar geheel te verbeteren. Triple P levert al meer dan vier decennia evidence-based opvoedingsondersteuning aan miljoenen ouders en kinderen wereldwijd.

+ Voeg case toe