MAGGI - Kookstudio

Omschrijving

I-Company ontwikkelt actiewebsite ter ondersteuning van de MAGGI Kookstudio campagne!

Achtergronden van deze case

MAGGI trekt dit jaar het land in met de MAGGI Kookstudio om kookworkshops te geven. Zo zullen er verschillende 'pop-up' stores worden ingezet die een aantal weken op een vaste plek zullen staan en zal de mobiele Kookstudio, in de vorm van een bus, iedere dag op een andere plek in Nederland staan. Met de kookworkshops biedt MAGGI consumenten tips en kooktrucs voor meer kookplezier door hen mee te laten proeven, koken en met nieuwe producten te introduceren. Zo leren zij bijvoorbeeld handige tips over het makkelijk snijden en bewaren van groenten.

Doel

I-Company ontwikkelde eerder al de Nederlandse website van MAGGI en is nu ook verantwoordelijk voor zowel het design als de technische uitwerking van de actiewebsite die deze leuke campagne ondersteunt.

Resultaat

Op de Kookstudio website kunnen geïnteresseerden nagaan waar de workshops plaatsvinden en zich hiervoor aanmelden door het inschrijfformulier in te vullen. Op een overzichtskaart van Nederland staat met MAGGI logo'tjes aangegeven waar de MAGGI 'pop-up' winkels en de Kookstudio al zijn ingepland. De actiewebsite is gekoppeld aan de Facebookpagina van MAGGI. Wanneer geïnteresseerden zich aangemeld hebben ontvangen zij een bevestigende e-mail die zij eventueel kunnen delen via e-mail of via Facebook.

I-Company

Hoofddorp
I-Company
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe