muZIEum

Omschrijving

Na bezoek aan de donkerbeleving van het muZIEum kan je niet anders concluderen dan dat je anders kijkt naar de uitdagingen die blinden en slechtzienden dagelijks moeten aangaan. Deze transitie hebben we de focus gemaakt van de online communicatie van het muZIEum.

Doel

Verbeteren van de algehele online presentatie, beter aansluiten bij de huisstijl, mobiele ondersteuning en het verhogen van de online conversie.

Resultaat

In samenwerking zijn we gekomen tot het huidige resultaat. Een product van klant wens en onze expertise. Een product wat overigens continu in ontwikkeling is.

Het concept en de opbouw van de pagina is net wat anders dan anders. De donkerbeleving die je kan doen bij het muZIEum staat centraal en is ook de eyecatcher op de homepage.

Belangrijke uitgangspunten waren een verbeterde communicatie en verhoogde conversie. Voor het eerst genoemde punt zijn de belangrijkste nieuws items / events direct op de homepage te zetten.

Daarnaast is om de conversie te stuwen direct vanaf de homepage mogelijk om kaarten te reserveren. Maar zijn er ook tools ingebouwd om producten uit de breedte van het assortiment te bestellen. Dit heeft geleid tot een sterk verbeterde online verkoop van kaarten.

Reprovinci Creative Industries

Schoonhoven
Reprovinci Creative Industries
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe