Myler

Omschrijving

Myler brengt opdrachtgevers en zelfstandig ondernemers in de IT en zakelijke dienstverlening via een inventief, interactief netwerk bij elkaar. Dit doen ze snel, open, eenvoudig en transparant. In twee dagen kan Myler opdrachtgever en zelfstandige koppelen, inclusief de administratieve afhandeling. Dat doen ze met hun branded networks platform.

Doel

Voor Myler is het belangrijk zo snel en goed mogelijk matches te kunnen maken tussen een opdrachtgever en interim professional. Dat is de kracht van het platform; door een zo’n hoog mogelijke graad van personalisatie, informatie heel gericht kunnen aanbieden en verwerken. Daarom zet Myler sterk in op het automatiseren van hun achterliggende systemen. Zo min mogelijk mensenwerk; behalve als het aankomt op de uiteindelijke match.

Om deze doelstelling te kunnen behalen, investeert Myler momenteel voornamelijk in de achterkant van hun systemen. Door deze optimaal te koppelen aan andere software, optimaliseren ze het gehele proces waarmee ze hun belofte om binnen 48 uur een professional te leveren ook echt kan waarmaken.

Daarnaast zorgt het branded network platform voor de mogelijkheid om als opdrachtgever een eigen netwerk op te bouwen. Myler heeft een groeiambitie als het gaat om het aantal leden en het aantal branded networks. Op dit moment hebben ze meer dan 20.000 professionals in hun bestand en maken opdrachtgevers als Fujitsu, Schiphol Airport en Achmea gebruik van eigen branded networks.

Resultaat

Myler en theFactor.e hebben gekozen voor een langdurige samenwerking. In het afgelopen jaar zijn er verbeteringen doorgevoerd op de website, bijvoorbeeld op het gebied van de matching scores. Zo kan er sneller en beter worden gematcht tussen interim professional en opdrachtgever. Ook is de zoekfunctie geoptimaliseerd. Andere verbeteringen lagen op het gebied van UX design.

Aan de achterkant is hard gewerkt aan het bouwen van een hybride administratief systeem, Myler Workspace. Dit koppelt met de andere pakketten die Myler gebruikt voor bijvoorbeeld de financiële afhandeling. Het systeem voorziet in het opslaan en verwerken van gegevens rondom de profielen, opdrachten, sollicitaties en organisaties. Ook zijn er verschillende workflows gecreëerd en geoptimaliseerd waardoor bijna alle processen volledig geautomatiseerd zijn.

Dit stelt Myler in staat om snellere en betere matches te maken, zonder extra inspanningen. De automatisering van het achterliggende pakket is nog vers van de pers, maar er wordt een grote tijdswinst verwacht. De optimalisaties op de website hebben gezorgd voor het nog beter matchen van "vraag en aanbod".

Overige informatie

Myler en theFactor.e werken samen op basis van scrum en hebben een lange termijn visie op de verdere doorontwikkeling van de platforms. Concrete, kwalitatieve resultaten zijn gezien de mate van diseruptie in de sector en bij Myler zelf op dit moment lastig te overleggen.

theFactor.e

Groningen
theFactor.e
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe