Natuurmonumenten

Omschrijving

Het nieuwe online platform van Natuurmonumenten was met name bedoeld voor het mobiliseren van leden en niet-leden, waarbij er gebruik is gemaakt van relevante, location-based content en artificial intelligence.

Doel

Ledenverenigingen hebben meer moeite dan voorheen om leden te werven en te binden. De doelstelling van Natuurmonumenten is het mobiliseren van leden en niet-leden.

Resultaat

Burst heeft in samenwerking met Puurpxl een online platform voor Natuurmonumenten ontwikkeld dat de natuur dichterbij brengt en zo bijdraagt aan de werving en binding van leden. Door middel van location-based content ziet de bezoeker welke natuurgebieden, bezoekerscentra, routes, activiteiten en bezienswaardigheden er in de buurt te vinden zijn. Om relevante aanbevelingen op de site te kunnen doen, zetten we artificial intelligence in, waarmee we een optimale gebruikerservaring realiseren.

Overige informatie

Het platform is zo ingericht dat alle content op diverse touchpoints uit te rollen is. Niet alleen op Natuurmonumenten.nl, maar bijvoorbeeld ook in apps of andere digitale middelen als voice en magazines. Zo is het het platform niet alleen relevant voor vandaag, maar ook klaar voor de toekomst.

Gebruikersonderzoek en ‘data-driven’ design zorgen voor een optimale gebruikerservaring. Door slimme toepassing van techniek wordt alle content op basis van locatie en onderwerp ontsloten, zodat de bezoeker een zo relevant mogelijk aanbod gepresenteerd krijgt, of deze nu thuis of in het bos is.

Burst

Rotterdam
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe