Nieuw platform als fundament voor online bediening

Omschrijving

Ontwikkeling van een nieuw platform voor Meeùs als fundament voor online klantbediening.

Achtergronden van deze case

Meeùs heeft de ambitie de beste tussenpersoon van Nederland te worden. Dit willen zij bereiken door het verhogen van de klanttevredenheid door middel van het ‘zij-aan-zij’ principe. Een belangrijke pijler om deze doelstelling te realiseren is een goed werkend e-business platform. Een platform waarmee Meeùs zelf in staat is te reageren op nieuwe ontwikkelingen rondom lenen, sparen, hypotheken en financieel advies. Kortom, Meeùs neemt zelf het heft in handen wat betreft online klantbediening, innovatie en groei van het snel en doelgerichte e-business platform.

Doel

Het ontwikkelen van een goed werkend e-business platform waarmee Meeùs zelf in staat is te reageren op nieuwe ontwikkelingen rondom lenen, sparen, hypotheken en financieel advies.

Resultaat

Voor Meeùs heeft Virtual Affairs een platform ontwikkelt dat zich gemakkelijk kan aanpassen naar nieuwe klantverwachtingen en bewegingen in de markt. Dit resulteerde in een re-design van de website waarin klantbeleving, anticipatie, renovatie, modernisering en flexibiliteit centraal staan. Dit is een cross channel / multisite oplossing waardoor het beheer van de verschillende websites van Meeùs eenvoudiger wordt.

We are you, voorheen Virtual Affairs

Amsterdam
We are you, voorheen Virtual Affairs
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe