Het nieuwe weekendjeweg.nl

Omschrijving

Weekendjeweg.nl is opgefrist met een nieuwe huisstijl, website en verbeterde user experience. De boekingssite, één van de eerste die Nederland rijk was, inspireert bezoekers met een gebruiksvriendelijke ervaring, ongeacht of ze een laptop, tablet of smartphone gebruiken.

Doel

De opdrachtgever wilde een compleet nieuwe positionering voor het merk en de website, het belangrijkste verkoopkanaal. Bookit (de organisatie achter weekendjeweg.nl) gaat met behulp van de nieuwe website de transformatie maken van een aanbiedings-portaal naar een service gericht omnichannel platform waarbij het beleven en ontdekken voor de reiziger centraal staat.

Resultaat

Het merk (ontwikkeld door merkenbureau Mirakuleus) heeft nu een sterke identiteit die een bredere en jongere doelgroep aanspreekt. De lancering van het nieuwe merk en de nieuwe website heeft een zeer positieve response onder de doelgroep opgeleverd. De usability is aanzienlijk verbeterd waardoor bezoekers gemakkelijker hun weg kunnen vinden op de website. De gehele website én de check-out is volledig responsive voor alle mobiele apparaten, waardoor nu ook via mobiel meer transacties plaatsvinden.

Online Department

Rotterdam
Online Department
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe