NS: Verbetering van het online verkoopproces

Omschrijving

NS: Verbetering van het online verkoopproces

Doel

Het grootste spoorwegbedrijf van Nederland vervoert dagelijks meer dan 1,2 miljoen reizigers. Wunderman Thompson Commerce helpt NS in hun visie om makkelijk, snel, veilig en betaalbaar reizen voor iedereen mogelijk te maken.

Resultaat

Een nieuw Intershop platform is geïntegreerd met het bestaande SAP-backoffice systeem. Naast de migratie van Intershop werd een Angular storefront geïmplementeerd waarbij de webshop alleen de benodigde paginacode inleest, zonder dat er een complete database wordt ingeladen. Dit leidt tot een aanzienlijk snellere website voor consument en sitebeheerder. De soepele samenwerking heeft geleid tot een altijd up-to-date online platform, sterk op maat gemaakte backoffice functionaliteiten en een 100% responsive design, waarbij het scrum team nog continu werkt aan uitbreidingen en verbeteringen.

Overige informatie

Het scrum team van Wunderman Thompson Commerce en NS werkt continu aan de uitbreiding en verbetering van de mogelijkheden voor het ecommerce platform. Sinds het begin van de samenwerking is de omgeving van NS uitgebreid met promoties, samengestelde proposities en koppelingen met de nieuwe Reisplanner app van Intershop. Het is ook mogelijk om de tickets te bestellen en op te halen via mobile device en externe verkooppartijen.

Wunderman Thompson Commerce

Weesp
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe