Ontwikkeling global platform en online klantenportal

Omschrijving

Skretting is de wereldwijde marktleider in voer voor zalm en andere vissoorten. eFocus heeft voor Skretting een nieuw digitaal platform ontwikkeld dat de innovatieve aard van de organisatie weerspiegelt. En zich zowel richt op het presenteren van producten als op corporate communicatie.

Doel

Skretting heeft eFocus gevraagd een nieuw global platform te ontwikkelen wat de klant centraal stelt. Hierbij moet het platform zowel nieuwe als bestaande klant bedienen uiteenlopend van management van groothandels tot daadwerkelijke viskwekers. De uitdaging was om lokaal relevante content te verenigen met organisatiecontent over innovatie en visie op de visindustrie.

Resultaat

Het nieuwe platform van Skretting stelt producten centraal en combineert dit met de kennis van Skretting over vissoorten op lokaal niveau. Daarnaast wordt er veel aandacht besteed aan de rol van innovatie binnen Skretting om het marktleiderschap te bevestigen. Tenslotte is er een Skretting portal ontwikkeld die met behulp van single sign-on klanten toegang geeft tot diverse applicaties en documentatie.

Overige informatie

Met het nieuwe platform kan de doelgroep zeer makkelijk relevante producten vinden passend bij de vissoort en type viskwekerij. Tegelijk wordt de doelgroep geconfronteerd met een website die past bij de identiteit van de organisatie. Skretting heeft hiermee een instrument in handen die de organisatie in staat stelt om meer flexibel en klantgericht te communiceren op zowel lokaal als internationaal niveau.

Valtech

Utrecht
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe