De Persgroep bedient ook Midmarket segment

Omschrijving

De Persgroep wilde haar b2b-activiteiten sterker en concurrerender in de markt zetten.

Achtergronden van deze case

Zoals het oude persgroepadvertising.nl een informatief karakter heeft en nauwelijks aanzet tot verkoop, zo is de nieuwe variant in samenwerking met het online marketingbureau Colours geheel aangepast aan de wensen van de verschillende doelgroepen. Dit komt goed terug in het nieuwe design, dat vooral zorgt voor een betere uitstraling en de user experience verhoogt.

Doel

Er is een duidelijke doelstelling gesteld voor persgroepadvertising.nl. Zo moet door middel van het stimuleren van de call to action, de salesbezoeken, de conversie, de vindbaarheid, de meetbaarheid en de integratie met campagnemanagement de website bijdragen aan onder andere een beter imago en hogere sales.

Resultaat

Persgroepadvertising.nl is erg vooruit gegaan sinds De Persgroep heeft besloten deze ambitieuze doelstellingen voor zichzelf te hanteren. De resultaten spreken voor zich:

- Er zijn 55% meer herhaalbezoeken
- Er is 65% meer totaal bezoek
- En er is 15% langer bezoek

Voor 2013 is De Persgroep van plan zich online nog meer te bewijzen en deze goede resultaten in samenwerking met Colours voort te zetten.

+ Voeg case toe