PLUS Retail: Ecommerce met lokaal onderscheid

Omschrijving

PLUS Retail: Ecommerce met lokaal onderscheid

Doel

PLUS Retail wilde een sterk eCommerce platform neerzetten voor inspiratie, informatie en koopintentie. Wunderman Thompson Commerce werd geselecteerd om PLUS hierin te adviseren en invulling te geven aan hun wens om de eCommerce activiteiten te kunnen activeren.

Resultaat

Een nieuw Intershop platform werd geïmplementeerd waarmee PLUS eCommerce kan bedrijven vanuit meer dan 250 PLUS winkels. PLUS heeft als doel om zichzelf verder te ontwikkelen als een omnichannel speler, waarbij het eCommerce platform een belangrijke rol speelt in het digitale landschap dat PLUS ontwikkelt. Wunderman Thompson Commerce heeft zich in deze samenwerking bewezen als geschikte partner die met PLUS meedenkt in het bereiken van ‘the next step’ in platform ontwikkeling.

Overige informatie

Wunderman Thompson Commerce heeft zich bewezen als een geschikte partner die meedenkt in het bereiken van ‘the next step’ in platform-ontwikkeling. Met hun leidende kennis op het gebied van food-retail zullen er de komende jaren nog flinke stappen worden gezet.

Wunderman Thompson Commerce

Weesp
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe