PostNL Academy

Omschrijving

Acato ontwikkelde een e-learning omgeving die baliemedewerkers van PostNL-punten verleidt om hun kennis te beproeven en beter te worden.

Doel

Nederland is fan van online shoppen! En dat betekent heel veel pakketjes. PostNL verscheept er iedere dag zo’n 800.000. En een deel van die pakketjes gaat retour, daarvoor ga je als consument naar een PostNL-punt in de buurt. Bijvoorbeeld in de supermarkt. Hoe je daar geholpen wordt, bepaalt in belangrijke mate jouw perceptie van de kwaliteit van PostNL. Om de kwaliteit van die dienstverlening op pijl te houden hebben we de PostNL Academy ontwikkeld: een e-learning omgeving waarin (nieuwe) baliemedewerkers van PostNL-punten uitgedaagd worden om hun kennis te beproeven.

Resultaat

Een prachtige leeromgeving die bijna live staat!

Acato

Den Haag
Acato
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.

Disciplines

Tags

+ Voeg case toe