Prijzenfestival

Omschrijving

Gracious kijkt altijd waar klanten krachten kunnen bundelen. Daarom hebben wij een samenwerking tussen AfterPay en de Nederlandse Loterij geïnitieerd.
Dit heeft geresulteerd in een leadgeneratie campagne, AfterPay Prijzenfestival.

Doel

Het doel van deze actie is drie-ledig, het boosten van herhaalaankopen met Afterpay gedurende de actieperiode, het werven van e-mail opt-ins voor AfterPay en netto leads voor de Nederlandse Loterij.

Resultaat

Men maakt kans op een prijzenpakket met een totale consumentenwaarde van €25.000, zoals een Fiat500 of een vakantie naar Ibiza. Het aantal keren deelnemen door middel van aankopen is ongelimiteerd, hierdoor kan de winkans enorm verhoogd worden. Gracious heeft haar drie disciplines creating, building en promoting brands multidisciplinair ingezet om het optimaal beoogde effect te bewerkstelligen. De actie heeft bijgedragen aan de verrijking van het e-mailbestand van AfterPay en heeft gezorgd voor een hogere conversie. Voor deze actie hebben we gebruik gemaakt van een centrale leadgeneratie landingspagina. Met behulp van Google display banners, social posts en een servicemail, gericht aan het volledige klantenbestand wordt traffic gegenereerd.

Gracious

Den Haag
Gracious
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe