Randstad Mobiele huisstijl

Omschrijving

De mobiele huisstijl als leidraad voor alle operating companies van Randstad wereldwijd.

Achtergronden van deze case

Randstad is actief in meer dan 70 landen. Als merk is het dus belangrijk om in al die landen een consistente uitstraling te hebben. Randstad doet dit al middels de website, die is in alle landen gelijk. Mobiel is echter ook in de uitzendbranche belangrijk en zodoende wilden zij een dergelijk concept voor mobiele sites. Het uitgangspunt was een concept en mobiele huisstijl voor de toekomst. Daarnaast moest het flexibel genoeg zijn om in alle landen inzetbaar te zijn.

Doel

Een huisstijlgids die alle operating companies wereldwijd moet kunnen helpen bij het ontwikkelen van hun mobiele site.

Resultaat

Een huisstijlgids voor de operating companies waarbij ze kunnen kiezen uit een quick-start of een extended versie al naar gelang hun behoefte. Een handleiding die de marketing handvatten biedt bij het ontwikkelen van de mobiele site op technisch vlak. Concrete tips en aandachtspunten waarmee de marketeer beslagen ten ijs komt. Op dit moment zijn de mobiele sites van Randstad Duitsland en Portugal live. Andere landen volgen in 2013.

SHAREWIRE

Den Haag
SHAREWIRE
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe