Re-design website

Omschrijving

Een insulinepomp wordt vaak als complex en technisch gezien. Bij Kaleido is dat niet het geval. Zij staan voor vrijheid, plezier, individualiteit en streven naar een ontwerp dat gemakkelijk en snel te begrijpen is op elk apparaat.

Doel

Uitleggen wat Kaleido is en wat het voor de gebruiker kan betekenen, stond centraal voor het ontwerp. Een eenvoudige navigatiestructuur met beknopte inhoud moet de gebruiker met één klik kennis laten maken met alle ins en outs van de insulinepomp. Het redesign van de nieuwe website zit vol met gloednieuwe transitions, fotografie en vrolijke elementen.

Resultaat

Wij maakten als digitale partner de juiste vertaling naar de online communicatie met een kleurrijk en dynamisch redesign van de website.

Overige informatie

Kaleido is inmiddels gelanceerd in Nederland en bezig met de lancering in Engeland. Het doel is dat Kaleido straks de hele wereld kleurt!

BERT

ENSCHEDE
BERT
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe