Rebranding keukenformule Hello Kitchen

Omschrijving

Keukenformule Hello Kitchen kiest ‘online first’ en geeft Pinterest een prominente rol. Kleuradvies, materiaalkeuze en styling begint steeds vaker online om vervolgens in de winkel een finale te krijgen. Met dank aan digital kunnen we veel beter inspelen op het oriëntatieproces van onze klanten en het aankoopproces prettiger invullen.

Doel

Het bedrijf kiest er met Hello Kitchen voor om aansluiting te zoeken bij gedrag dat al bestaat. Klanten nemen tegenwoordig het initiatief, weten precies wat ze mooi vinden en ze delen dat graag. Pinterest en eigen foto's zijn tegenwoordig al de grootste inspiratiebronnen en gemakkelijk en mobiel te beheren. Doel? Met Hello Kitchen inspelen op dit veranderende gedrag en online naadloos aan laten sluiten op de retailbeleving.

Resultaat

Hello Kitchen is helemaal gericht op woonbeleving. Zo bedachten we de naam Hello Kitchen, ontwierpen de huisstijl welke is doorvertaald naar de winkels. We bedachten de online strategie, startend met een website welke later zal worden uitgewerkt tot een totaal online bedieningsconcept. Multidisciplinair vanuit de specialismen concept, design, development & marketing.

De jongere generatie start de zoektocht naar een nieuwe keuken online. Plaatjes kijken op Pinterest of Instagram. Hier spelen we met Hello Kitchen op in. We ontwikkelden een flow – gedacht vanuit mobile first – waarmee je eenvoudig jouw inspiratie kunt delen met Hello Kitchen. Waarop je handgemaakte schetsen op basis van jouw inspiratie retour ontvangt. Bij een bezoek aan de showroom trekken we de beleving door en stellen we jouw inspiratie wederom centraal.

Hello Kitchen opende in december na Duiven en ’s-Hertogenbosch haar derde vestiging in Rotterdam. Er wordt nagedacht over verdere uitrol in Nederland.

NOBEARS

IJsselstei
NOBEARS
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe