Redesign webshop

Omschrijving

Hoe vertaal je luxe en comfort in een digitale ervaring? Lusanna.nl biedt betaalbare luxe in slaapcomfort en wil graag hun merkidentiteit nieuw leven in te blazen in een nieuwe digitale identiteit en online strategie.

Doel

Een heldere customer journey creëren. Optimaliseren van de branding en het ontwerpen van een inspirerende online omgeving.

Resultaat

Een heldere customer journey staat centraal. Geen schreeuwerig ontworpen website, maar de bezoeker bij de hand nemen en op een conversie geoptimaliseerde wijze naar een aankoop leiden.

Voor de meeste mensen is advies op maat een gebruikelijk iets bij het aanschaffen van een bed. We halen de expertise uit de winkel naar de website. Daarmee hebben we een platform gecreëerd dat online overtuigend is om tot aankoop over te gaan.
Hierbij maken we gebruik van reviews. Klant reviews hebben een grote toegevoegde waarde voor andere klanten; daarmee komt de verkoop van producten door middel van een productbeoordeling in een versnelling.
De combinatie van een heldere journey, sterke fotografie en opvallende call-to-actions leiden tot meer conversie en terugkerende bezoekers. We inspireren, informeren en triggeren daarnaast met nieuwsbrieven en social posts die aansluiten bij de interesse van de doelgroep om ze zo te activeren en loyaliteit te verhogen.

Bureau(s) waarmee is samengewerkt

Overige informatie

Gracious

Den Haag
Gracious
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe