Europeesche Verzekeringen: Redesign zorgt voor aansluiting

Omschrijving

De website van De Europeesche sloot niet meer aan bij de visie en doelgroep van de verzekeraar. Zowel qua opzet als qua vormgeving was er ruimte voor verbetering. Het bedrijf vroeg Synetic daarom een nieuw, eigentijds ontwerp te maken.

Doel

Het redesign van de website moest ervoor zorgen dat deze op één lijn zou komen met waar de verzekeraar voor staat. De Europeesche richt zich op liefhebbers: mensen die de wereld willen zien en mooie dingen willen ontdekken. Juist deze groep mensen zou aangesproken moeten worden door de manier waarop De Europeesche zich online presenteert.

Resultaat

Synetic friste de homepage van De Europeesche op: paginabrede foto's en speels toegepaste coördinaten maken deze dynamischer en visueel aantrekkelijk. Door het aantal getoonde producten terug te brengen, creëerden we een rustiger beeld. Naast de homepage gaven we ook de productpagina's een nieuwe look.

Het redesign heeft een strakke website opgeleverd die past bij de huisstijl van De Europeesche. Het nieuwe ontwerp is gebruiksvriendelijker en zorgt in één oogopslag voor aansluiting met de doelgroep. Voor de verzekeraar is de vernieuwde website een perfect middel om zich online te onderscheiden in een concurrerende markt.

Synetic

Haarlem
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe