Coca-Cola Light Get Glam! campagne - Actiewebsite

Omschrijving

I-Company ontwikkelt actiewebsite voor Coca-Cola Light Get Glam! campagne

Achtergronden van deze case

De stijlvolle Coca-Cola Light meiden Bernadette, Eleanor en Irene spelen de hoofdrol in de campagne Get Glam van Coca-Cola Light. De campagne richt zich op modebewuste jonge vrouwen. Voor de lente van 2012 heeft Coca-Cola light een limited edition collectie blikjes ontworpen, ter ere van de drie meest geliefde looks op het gebied van fashion en beauty. De online campagne werd ondersteund door een mooie actiewebsite.

Doel

Ter ondersteuning van de online campagne diende een mooie actiewebsite met game te worden ontwikkeld. De website is in samenwerking tussen I-Company, Flourish UK en Square Melon NL tot stand gekomen.

Resultaat

De actiepagina stond helemaal in het teken van Get Glam. Hier konden fans het Get Glam spel spelen en mooie prijzen winnen. Het bureau Flourish is verantwoordelijk voor het spelletje, Square Melon voor het design en I-Company voor de technische uitvoering van de website en het spelmechanisme achter het Get Glam spel. De website is voorzien van een HTML editable CMS waarmee de pagina’s gewijzigd konden worden. Hierdoor kon hetzelfde stramien regelmatig ververst en hergebruikt worden. De campagne is gelanceerd in Nederland, België en Luxemburg. Het spelmechanisme was verschillend voor de twee landen aangezien beide landen een andere kansspelwetgeving kennen.

I-Company

Hoofddorp
I-Company
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe