Splinternieuwe website voor CM

Omschrijving

Nieuwe website en dashboard voor CM

Achtergronden van deze case

Als marktleider wil CM zich professioneel profileren. Daarom wilden ze graag een frissere huisstijl. Daarnaast waren ze ook toe aan een overzichtelijke website, waarbij al hun diensten en producten de nodige aandacht krijgen. De oude website bevatte veel submenu’s en een onoverzichtelijke structuur. Er moest opnieuw nagedacht worden over de juiste structuur waarbij alle diensten compact worden aangeboden.

Doel

De nieuwe site moest overzichtelijk zijn en de bezoekers een helder beeld geven over wat CM nou eigenlijk is en wat de mogelijkheden zijn.

Resultaat

Een nieuwe site die mooi en overzichtelijk is, met makkelijk te bereiken functies in een ‘magazine’ achtige vorm. Daarnaast zijn er in overleg met Yonego ook veel ‘call-to-action’ buttons toegevoegd in de site om de conversie te optimaliseren. In het dashboard wordt er aan de achterkant gecommuniceerd met de door CM ontwikkelde API.

Freshheads

Tilburg
Freshheads
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe