Sunweb België Wegvliegers

Omschrijving

Facebookcampagne met game voor Sunweb België.

Achtergronden van deze case

Voor Sunweb België ontwikkelde MassMovement een game voor op Facebook. Bezoekers kozen een strandstoel en maakten zo kans diezelfde week nog naar een vakantiebestemming te vliegen. Iedere deelnemer kreeg korting op een vakantie van Sunweb na het achterlaten van een emailadres. Wanneer een speler de game deelde op Facebook, kreeg hij een extra kans om een reis te winnen. De app was volledig responsive, dus ook geschikt voor mobile devices.

Doel

De doelstellingen van de campagne waren het uitbreiden van de Sunweb België fanbase en lead generation.

Resultaat

In vier weken tijd werden er 12.500 nieuwe likes verwelkomd op de pagina van Sunweb België. De app werd door meer dan 14.000 unieke bezoekers bezocht en meer dan 10.000 keer gedeeld. Tevens schreef 17% van de spelers zich in voor de nieuwsbrief.

MassMovement

Amsterdam
MassMovement
Ook aan deze case gewerkt?
  • Hiervoor moet je ingelogd zijn.
    Nog geen account? Registreer je dan nu.
+ Voeg case toe